Кратък курс по женски маркетинг

Влез през Facebook
Вход | Регистрация




 
Из мрежата

Да се посмеем малко!


Що е то женски маркетинг?


1. На вечерно събитие виждаш привлекателен мъж. Отиваш при него и му казваш: "Аз съм страхотна в леглото, ще пробваш ли?". Това е директен маркетинг.


2. Отиваш на парти с приятели и виждаш готин тип. Някой от приятелите ти отива при него и му казва: "Тя е страхотна в леглото!". Това е реклама.


3. На парти виждаш готин мъж. Отиваш при него и му искаш номера на телефона. На следващия ден му звъниш и му заявяваш, че си страхотна в леглото. Това е телефонен маркетинг.


4. На парти виждаш привлекателен мъж. Пооправяш си грима и роклята, отиваш при него и му носиш питие. Казваш му: "Позволете" и се приближаваш към него, за да му оправиш вратовръзката, като в това време гърдите ти случайно се опират в ръката му, а ти му казваш: "Между другото, страхотна съм в леглото." Това е пиар.


5. На парти виждаш готин мъж. Той се приближава към теб и ти казва: "Чувал съм, че си страхотна в леглото". Това е разпознаваем бранд.


6. На парти виждаш готин мъж и се опитваш да го убедиш да тръгне с теб и приятелите ти. Това е търговско представителство.


7. Твоята приятелка не го задоволява, затова той звъни на теб. Това е техническа поддръжка.


8. На партито виждаш няколко симпатични момчета. На всички оставяш бележка, че си страхотна в леглото. Това е и-мейл маркетинг.


9. На партито виждаш страхотен мъж, отиваш при него и му казваш: "Хайде да се махаме оттук, аз съм страхотна в леглото", но той ти отговаря: "Не мога, защото си падам по мъже.". Това е неправилен избор на целева аудитория.


10. На парти виждаш привлекателен мъж. Чрез хитри машинации предизвикваш кавга между останалите момичета, а ти оставаш настрана. В сюблимния момент, когато всички се карат, ти се приближаваш към него с думите "Да се махаме оттук! Между другото, страхотна съм в леглото!". Това е черен пиар.


11. Отива на парти и ясно даваш да се разбере: "Аз съм страхотна в леглото, но за тялото ми трябва шоколад и шампанско". Това е бартер.


12. Отиваш на парти, но там е пълно с красиви жени. Ти заявяваш: "Страхотна съм в леглото и нямам нужда от шоколад и шампанско!" Това е дъмпинг.


13. На партито не успяваш да пожънеш успех сред мъжете. Още на следващия ден се отправяш към клиника за естетична хирургия и заявяваш, че искаш да приличаш на Мерилин Монро. Това е плагиатство.


14. На партито заявяваш на висок глас – "Кой се интересува каква съм в леглото, да тръгва с мен!" И се отправяш към друго парти. Това е позициониране.
15. Изобщо не си отишла на партито, но там всички говорят колко си добра в леглото. Това е наложена марка.


16. Партито го организираш ти и каниш само момчетата, с които си спала. Това е конференция на разработчиците.


17. Отиваш на партито с приятелки и всяка от вас разказва пред готиния тип колко е добра в леглото. Това е търг.


18. Отиваш на партито и виждаш привлекателен мъж. Обясняваш колко си страхотна в леглото, но с теб може да си легне само този, който предложи най-много шампанско и шоколад. Това е аукцион.


19. Отиваш на парти, приближаваш се към привлекателния мъж, когото си набелязала, и му казваш, че може да ти вика Светлето. Всички знаят, че Светлето много си я бива в леглото. Затова се представяш за Светлето, а тя ще получи шоколад. Това е франчайзинг.


20. Отиваш на парти с приятелка. На партито всички знаят, че ти си много добра в леглото, а ти препоръчваш приятелката си, казваш, че си я научила на всичко, което знаеш. На сутринта двете си делите подаръците. Това е предавана на технологията и научно-техническо сътрудничество.


 

Коментари към "Кратък курс по женски маркетинг":
 
Copyright © 2010 BEU All rights reserved. | Colocation @ Sofia Data Center RSS BEU.bg