Най-безумните оплаквания на туристи

Влез през Facebook
Вход | Регистрация




 
Любопитно

 

Вярно, че клиентите винаги са прави, но има случаи, в които напълно си заслужават да им биеш един шут и да не обърнеш и капка внимание на изискванията им. Защото са безумни! Като тези, на които попаднахме в класацията на в. „Дейли телеграф” за най-абсурдните оплаквания на туристи.

„1. Турист на сафари в Африка забелязал видимо възбуден слон и се оплакал, че гледката на мощното еректирало животно е провалило медения му месец, защото го е накарало да се чувства „неспособен и неадекватен” (като мъж).

2. Жена заплашила да извика полицията, тъй като според нея била заключена в хотелската си стая от персонала. Всъщност, тя приела твърде буквално надписа „Не ме безпокойте”, висящ от вътрешната страна на вратата. Като предупреждение да остане в стаята си.

3. „Плажът е твърде пясъчен”. Без коментар!

4. Гост в хотел „Новотел” в Австралия се оплакал, че супата, която му сервирали, била твърде гъста и силна. Въпреки че в същото време продължавал да сърба с удоволствие.

5. „Слънчевите бани по монокини трябва да бъдат забранени на плажа. Това провали почивката ни, защото съпругът ми през цялото време зяпаше другите жени”.

6. „Купихме слънчеви очила „Рейбан” за 5 евро от уличен търговец и се оказа, че са фалшиви”.

7. „Никой не ни предупреди, че в морето ще има риби. Децата ни се наплашиха”.

8. „Отне ни девет часа да се приберем със самолет от Джамайка в Англия, а на американците - само три”.

9. „С годеника ми запазихме стая с две легла, но ни настаниха в стая с двойно легло. Вие носите отговорност за това, че сега съм бременна. Това нямаше да се случи, ако бяхме в стаята, която резервирахме първоначално”.

10. „В сравнение с тристайния апартамент на приятелите ни едностайният ни апартамент е значително по-малък”.

11. „В брошурата пишеше: „Няма фризьор в хотела”. Ние сме фризьори, дали не може все пак да ни настаните тук?”.

12. „Има прекалено много испанци. Рецепционистката говори испански, храната е испанска. Има твърде много чужденци”.

13. „Пясъкът не е като този в брошурата. Там е жълт, а този е бял”.

14. „Трябваше да се редим на опашка вън, а нямаше климатик”.

15. „Ваш дълг е да ни предупреждавате предварително за шумни или невъзпитани гости в хотела”.

16. „Бях ухапан от комар. Никой не ми е казвал, че те хапят”.

17. „Мисля, че в брошурата трябва да се упоменава изрично, че местното магазинче не продава нормални бисквити като карамелени с крем или с джинджър и орехи”.

18. „Чист мързел е продавачите да спускат кепенците следобед. Често ми се налага да купя нещо по време на сиестата - тя веднага трябва да се забрани”.

19. „По време на почивката си в Индия бях ужасена, че буквално във всеки ресторант се сервира къри. Аз не понасям пикантна храна”.

20. „Записахме се за екскурзия до воден парк, но никой не ни каза, че трябва да си носим бански и хавлии."
 


 

Коментари към "Най-безумните оплаквания на туристи":
 
Copyright © 2010 BEU All rights reserved. | Colocation @ Sofia Data Center RSS BEU.bg