„Най-големи герои са най-малките“ получи наградата за най-добра кампания в European Excellence Awards 2014

Влез през Facebook
Вход | Регистрация




 
Препоръчано
„Най-големи герои са най-малките“ получи наградата за най-добра кампания в European Excellence Awards 2014
Снимков материал: http://chapter4.bg/

10.12.2014 г. – Кампанията „Най-големи герои са най-малките“, реализирана за фондация „Нашите недоносени деца“ от Chapter 4 България, получи високото отличие на официална церемония. Събитието се състоя в Париж в рамките на престижните европейски награди за комуникации – European Excellence Awards 2014. На ПР агенцията бе връчена награда за най-добра кампания за региона “България, Румъния, Хърватия, Словения, Сърбия, Черна гора, Босна и Херцеговина“.

Събитието бе открито от Нина Николова, председател на Фондация „Нашите недоносени деца“, и Анелия Милкова, Управляващ директор на Chapter 4 България. На пресконференцията присъстваха лицата на кампанията: Румяна Нейкова – гребкиня и олимпийска шампионка и Ники Кънчев – български журналист, радио и телевизионен водещ. 

По време на медийната среща бе представена наградената кампания „Най-големи герои са най-малките“, която предизвика силна съпричастност и допринесе за разпространяването на каузата на недоносените деца. Целта на кампанията не бе набирането на парични средства. Нейното предназначение е да се инициира процес по информираност, емоционална и психологическа ангажираност и съпричастност на обществото, медиите и институциите. 

Инициативите в кампанията включваха провеждане на 3 събития, насочени към медии и към широката общественост, както и мащабна информационна инициатива във Фейсбук, която набра повече от 15 000 нови последователи. За целите на кампанията бяха създадени множество информационни материали, сред които видео и радио клипове, билборди. Благодарение на обединените усилия и активното медийно отразяване, много хора разбраха повече за проблемите, свързани с преждевременното раждане, и се създаде отворена неформална среда, в която хората могат да споделят опита си и да намерят полезни съвети и подкрепа.

„Кампанията „Най-големи герои са най-малките“ обединява усилието и желанието на 42 медийни партньори и популярни личности - посланици да покажат от каква голяма подкрепа имат нужда родителите на недоносени деца. Кампанията е реализирана с много хъс за промяна към по-добро бъдеще за недоносените бебета на България и това бе оценено на международно ниво. Европейската награда за Chapter 4 България е напълно заслужена!“, каза Нина Николова, председател на фондация „Нашите недоносени деца“.

“Спечелването на награда „European Excellence Awards 2014“ в условията на толкова голяма конкуренция – повече от 1600 участващи европейски проекта, е невероятно признание за целия екип на Chapter 4 България. Получаването на този приз е резултат не само от високия професионализъм на екипа, но и на това, че всички ние вложихме сърце и душа в каузата на недоносените деца. Ние, с Нина Николова, посвещаваме тази награда на всички недоносени деца в България и в борбата им за живот“, сподели Анелия Милкова, Управляващ директор за Chapter 4 България.

"Тук е мястото да благодаря на всички партньори, които взеха участие в реализирането на кампанията, както и специални благодарности на спонсора и партньора на инициативата биофармацевтичната компания АбВи, че повярваха в нас и каузата. Заедно с Нина Николова посвещаваме приза на всички недоносени деца у нас. Посвещаваме голямата награда на най-големите герои в България, които започват борба за живота си още в мига на своето раждане“, сподели Анелия Милкова, Управляващ директор за Chapter 4 България.

Целта на наградената кампания „Най-големите герои са най-малките“ не бе набирането на парични средства. Нейното предназначение е да се инициира процес по информираност, емоционална и психологическа ангажираност и съпричастност на обществото, медиите и институциите.

Инициативите в кампанията включваха провеждане на 3 събития, насочени към медиите и към широката общественост, както и мащабна информационна инициатива във Фейсбук, която набра повече от 15 000 нови последователи. За целите на кампанията бяха създадени множество информационни материали, сред които видео и радио клипове, билборди. Благодарение на обединените усилия и активното медийно отразяване, много хора разбраха повече за проблемите, свързани с преждевременното раждане, и се създаде отворена неформална среда, в която хората могат да споделят опита си и да намерят полезни съвети и подкрепа.

European Excellence Awards са международен конкурс, който отличава най-добрите европейски проекти в областта на комуникациите в различните региони и сфери. Наградите дават цялостен поглед въху комуникационните успехи в цяла Европа. Журито се състои от 38 европейски експерти с богат опит в сферата на комуникациите. Първият етап от гласуването се провежда онлайн, след което на двудневна среща на членовете на журито се избират финалистите за European Excellence Awards 2014. Основните критерии за подбор са креативност, иновация, реализация и стратегия на участващите проекти. За изданието през 2014 г. са се включили в надпреварата повече от 1600 проекта от цяла Европа. От тях членовете на журито избраха 300 финалисти, разпределени в 60 категории, от които на гала вечеря в Париж, на 4-ти декември 2014г., бяха връчени наградите на победителите.


 


 

Коментари към "„Най-големи герои са най-малките“ получи наградата за най-добра кампания в European Excellence Awards 2014":
 
Copyright © 2010 BEU All rights reserved. | Colocation @ Sofia Data Center RSS BEU.bg