Оливие Рустинг за модната индустрия

Влез през Facebook
Вход | Регистрация




 
Лица

Оливие Рустинг е може би един от най-известните модни дизайнери, а също така и криейтив директор на Balmain.
С помощта на известни приятели като кланът Кардашиан, Риана, Бионсé, EMFAM и други модели, включително тези на Victoria’s Secret, Рустинг помогна на Balmain да стане първата френска модна марка, имаща над милион последователи в Instagram.


Колин Келси, от списание “Interview” се среща с него, за да научи как Оливие се справя в динамичната и всеизменяща се модна индустрия:


КОЛИН КЕЛСИ: Как успявате да вървите с темпото на индустрията?

ОЛИВИЕ РУСТИНГ: Аз съм роден в поколение, в което всичко трябва да става бързо. Не знам какво е да направя просто две колекции за година. Мисля, че това би било скучно за мен. Обичам предизвикателствата и това, че всяка сутрин се събуждам развълнуван, мислейки си „Добре, имам модно ревю“. Под моя отговорност вече е и Balmain Кids, така че имам 8 колекции на година: две детски, две мъжки, две пре-колекции и две женски. Но след това, какво се случва? Да, ще работя над цяла колекция като луд, но също така обичам и да работя по други проекти. Например, когато направихме колекция за H&M, бях много доволен. Беше нещо, което докосна различна тълпа, с различни ценови диапазони, а също така и маркетинга беше различен. След това имах своя лична колаборация с Nike. Когато работиш за The Met Gala с 12 човека, правещи рокли, това е добре, защото модата е толкова голям свят, в който трябва винаги да се подлагаш на изпитание. Това е нещото, което ме кара да продължавам да вървя напред.

КЕЛСИ: Какъв ефект имаха социалните медии върху твоя подход към Balmain?

РУСТИНГ: Instagram е наистина нов начин да се разбере това, което хората искат. Понякога изглежда сякаш модните критици са груби и необективни. С Instagram, има един истински начин да харесва или не харесва, следва или да се прекрати следенето на дадена марка или картина. Хората и клиенти, които искат да говорят за колекцията ми, пишат своите коментари в Instagram. Аз оставам свързан с бизнеса и в същото време, поддържам връзка с хората, които мечтаят за мода. За мен има огромно значение да получа съвети от тийнейджъри, а в същото време да знам и модните тенденции. Обичам Snapchat и Instagram, защото мога да поддържам връзка с приятелите си, както и понякога с известни личности. Голяма част от хората около мен са много емблематични. Те определено ме вдъхновяват, било то мъже или жени, певци или модели. Instagram показва ежедневието на хората, техния стил, блясък или вечерното им облекло. Можеш да гледаш снимки и да се вдъхновяваш. Един вид да отидеш в библиотека, но аз не ходя в библиотека, разбира се, защото нямам време.

КЕЛСИ: По-удовлетворяващо ли е да получиш одобрение от известна личност отколкото от критик?

РУСТИНГ: За мен по-интересно е да получавам съвети от приятелите си. Те могат да ми кажат нещо като „Боже мой, това ревю не беше най-доброто“ или „Обожавам това облекло, но по-скоро бих облякъл това“, но разбира се, уважавам и много модни критици. Понякога чувствам, че модните критици са наистина далеч от това кой купува - не разбират вкуса и изобщо света на Balmain. Не мисля, че техните отзиви помагат на бизнеса в днешно време. Може да получиш и най-добрите модни критики и да нямаш голям успех, а също така можеш и да получиш най-лошите модни критики и колекцията ти да е най-разпродаваната. Трябва да си наистина силен и да се пазиш, защото не може да имаш и двете.


 

Коментари към "Оливие Рустинг за модната индустрия":
 
Copyright © 2010 BEU All rights reserved. | Colocation @ Sofia Data Center RSS BEU.bg