Топ 8 най-иновативни компании в света

Влез през Facebook
Вход | Регистрация




 
Любопитно

1.    DROPBOX

Заради утвърждаване на доверието на клиентите чрез изграждане на успешни партньорства и придобивки.

Колко голямо е това доверие? Как ви звучи това: 200 млн. потребители, съхраняващи един милиард файлове на всеки 24 часа. Платформата Dropbox – набор от устройства, позволяващи по-лесен обмен на информация между предприемачите и потребителите, в момента захранва 100 000 активни приложения, включително Shutterstock, Yahoo Mail и разбира се, имейлът, който беше свръхнатоварван през миналата година – Mailbox. И докато си проправя път към света на предприемачеството (чиито клиенти са над 4 милиона), Dropbox  продължава да обслужва своята база от потребители, като същевременно постига приходи от 10 милиарда долара.

2.    GOOGLE

Заради изобретяването на личен асистент с изкуствен интелект.

Google вече остави следата си след появата на Gmail и запомнящото база данни устройство Google Drive, което се използва от близо 10% от всички (възрастни) граждани на САЩ, ползващи интернет. Но с Google Now компанията успя в действителност да подобри организираността на живота ни: чрез откриване на определена информация, Google Now ни помага с всичко – от прогноза за времето, през проследяване местоположението и статута на поръчки до закупуване на билети за наближаващи концерти. Изключително полезна е за потребителите на мобилни устройства, включително носители на Google Glass. В момента протичат експерименти за установяване на възможността да работи с браузърите Chromе, което означава, че скоро лаптопите ви ще имат виртуални секретари.

3.    BOX

За изобретяването на специфична за промишлеността услуга (на принципа на „облачето“). Цел: отделните бизнес предприятия да имат контрол над собствените си документи.

Box се оказа най-добрият приятел на корпорациите. И след като вместимостта на устройството памет беше подобрена, Box привлече клиенти като Gap, Hulu и Toyota. Малките, олекотяващи работата решения – като възможността за употреба на стандартни приложения, помогнаха за подобряване продажбите на компанията с около 150% и потребителите на Box надвишиха внушителното число от 20 млн.

4.IFTTT (IF THIS THEN THAT)

Защото позволи на потребителите да автоматизират скоростта на собствените си приложения.

„Позволяваме на потребителите си да определят как информацията се пренася (между собствените им устройства)“, казва Линден Тибетс, съосновател и изпълнителен директор на IFTTT. Услугата предлага над 130 000 „рецепти“ за потребителите – автоматично комбиниране на една задача с друга, които варират от невероятно полезни до очарователно забавни. Миналата година IFTTT стана подходяща и за мобилни устройства, а това позволи на потребителите да развихрят креативността си в много по-голяма степен.

5.SWIFTKEY

Защото породи благородна завист у потребителите на iPhone с приложението си (клавиатура) за Android.

Не е изненадващо, че приложението на SwiftKey за Android е най-употребяваното за последните две години. Приложението, приходите от което се удвоиха през 2013 г., улеснява комуникацията чрез разпознаване на специфичния начин на писане на конкретния човек; информацията за това се получава чрез анализ на предишни съобщения, имейли и постове в социалните медии. Информацията се синхронизира с всички устройства на потребителя. Резултатът? До момента са спестени 500 милиарда удара по клавиатурите.

6. ANY.DO

Защото си проправи път през всички „да направя” приложения.

Съществуват многобройни, основаващи се на списъци, приложения, които имат за цел да помогнат в организирането на деня ви, но нито едно от тях не е толкова добре замислено и креативно, колкото Any.do. За да поддържа продуктивността на потребителите си, Any.do стана партньор на мобилната мрежа Kiip. А за да си осигури постоянно място на десктопите на потребителите си, Any.do създаде Any.do Moment – сутрешно напомняне, приоритизиращо задачите и задълженията им, и Cal – очарователно приложение календар. Тези нововъведения увеличиха клиентите на Any.do – броят им нарасна от 550 000 (през 2012) до (повече от) 5 милиона (2013).

7. EVERNOTE

Защото съумя да привлече предприемачите и да разшири влиянието на бранда си.

Когато потребителите използват Evernote, те наричат приложението свой мозък. Скоро те ще го наричат свой живот. Когато миналата година брандът беше разширен след фурора, който предизвикаха определени материални продукти на Evernote Market, включващи стоки като „messenger bag”, продажбите достигнаха 1 млн. долара за по-малко от 30 дни; а този период е много по-кратък от тези на премиум версията на Evernote и предприемаческите му постижения. Всичко това е част от плана на изпълнителния директор Фил Лабинс Evernote да се превърне в стартъпа на века.

8. POCKET

Защото промени начина, по който „прочитаме нещата по-късно“.

С просто кликване Pocket позволява на потребителите да запазят статии или видеоклипове, които не са имали време да дочетат или догледат, за да могат да ги прегледат по-късно на своите смартфони, таблети или десктопи. Миналата година Pocket направи невероятно подобрение: чрез получаване на информация за типа статии, които читателят харесва, приложението подбира по-стари статии, за които потребителят може да е забравил. Тази особеност е обещаваща. Наскоро компанията достигна внушителния брой от800 млн. съхранени документа, а ползващите в момента pocket съхраняват 1.5 млн. документа дневно.


 

Коментари към "Топ 8 най-иновативни компании в света":
 
Copyright © 2010 BEU All rights reserved. | Colocation @ Sofia Data Center RSS BEU.bg