Каква трябва да е тренировката ви, според вашето настроение!

Влез през Facebook
Вход | Регистрация




 
Спорт

Хората менят настроенията си постоянно и повечето от тях имат доста нездравословни начини за справяне с проблемите – довършването на цяла кутия с шардоне за една нощ, например. За много хора, тренировката е последното нещо, което биха искали да правят в случай, че са нервни или тъжни, но всъщност това е най-ефективният начин, за да решите проблема си.

Редовните тренировки могат да повлияят изключително много на емоционалните ви реакции през деня. Според проучване, дори и леко натоварване като ходене или работа в градината може да накара хората да се чувстват щастливи.

Като цяло, всяка тренировка ще подобри настроението ви, но ето най-добрите съвети за тренировка, според това как се чувствате:

1. Плуване за тъга и депресия

Дали преживявате раздяла, семеен проблем или сезонна депресия, тренировката ще помогне да на тялото ви да произвежда серотонин – хормон, понижаващ стреса. Плуването също така може да помогне и ако скърбите, а и е самостоятелна активност, което го прави още по-привлекателно, ако искате да сте сами. Според Вики Коста, която е социален работник, плуването е ефективно, ако скърбите за някого, защото „тялото повишава сърдечния си ритъм и изкарва токсините. Това е начинът, по-който тялото плаче.“

2. Йога за стрес и притеснения

През последните 10 години, терапевтите все повече и повече препоръчват Йога на своите пациенти. Една от причините, поради които Йогата може да ви помогне със стреса и притесненията е заради контролираното дишане. Проучвания показват, че дълбоките вдишвания помагат за намаляване на кръвното налягане, което е чест симптом, когато сме притеснени. Йогата също така е известна и с това, че помага на хора с хронични заболявания като сърдечносъдови и високо кръвно, а също така може и да се отрази добре на хора, които страдат от депресия, притеснителност и безсъние.

3. Тичане за ярост

Мисленето по време на движение в константен ритъм, може да ви успокои удивително много. Най-хубавото нещо относно тичането е, че не изисква абонамент за фитнес, а само хубави маратонки. Така че, преди следващата сбирка с дразнещи роднини или колеги – потичайте набързо, за да избегнете избухване.

4. Бокс, ако сте ядосани

Яростни и ядосани са много близки термини, но физическите реакции свързани с тях са много различни. Когато сте ядосани, то вие вътрешно сте обезкуражени, безнадеждни и уязвими, докато яростта обикновено е причинена от външен фактор и има моментален емоционален отговор, който води до ускорен сърдечен ритъм. В случай, че сте ядосани ви препоръчвам да сложите ръкавиците и да понатупате малко боксовата круша. Удрянето и ритането на меки предмети е един от най-добрите начини да се успокоите, ако сте ядосани.

В случай, че нито една от тренировките изброени по-горе не ви харесва, няма проблем, защото просто трябва да намерите нещото, което ви доставя удоволствие. Стига само да тренирате всеки ден и да си дадете време да обмислите проблемите си и ще имате по-добро настроение. Научно доказано е!
 


 

Коментари към "Каква трябва да е тренировката ви, според вашето настроение!":
Най-четени
12 начина да извлечете максимума от ходенето, Част II 12 начина да...

Ето как да се възползвате...

12:32 | 12-10-19| Виж цялата статия
 
Април 2020 ще бъде най-лошият месец за тези три зодии: Април 2020 ще бъде...

Кои зодиакални знаци ще имат...

19:15 | 04-01-20| Виж цялата статия
 
 
Copyright © 2010 BEU All rights reserved. | Colocation @ Sofia Data Center RSS BEU.bg