Чанко стана популярна в интернет след като майка й публикува редица снимки в социалните медии, показвайки дългата й и впечатляваща коса. Едногодишното дете вече постигна същите успехи в моделството като Селена Гомез, Ели Голдинг и Приянка Чопра, тъй като ще учавства в рекламните кампании на Pantene в Япония.
"Отидохме директно при майка й, защото отличителността и индивидуалността на Чанко съвпадат с представата ни за жените, които искаме да подкрепяме" - каза Йошаки Окура, който е представител на Procter and Gamble.
"Ние вярваме, че косата (на Чанко) има силата да налее позитивизъм в хората, а също така подкрепяме и позитивността на майка й, която публикува и споделя прекрасните моменти с дъщеря си."
Много от прическите на Чанко са постигнати чрез сушене със сешоар, но други детайли от нейната рутина все още са неизвестни.