Водещите бизнесмени и правителства в Европа и Азия отдавна са осъзнали, че дизайнът е съществено важен способ, който увеличава стойността на продуктите, услугите и продажбите.
Северна Америка и по-специално Канада обаче, изостават в осъзнаването на икономическите ползи от дизайна и освен това не успява да възприеме единна социалноикономическа политика на развитие. Учудващо, но от 1970 г. Канада разполага с министерство, фокусирано върху дизайна, като неразделна част от канадската мулти-милионна креативна индустрия. Обществото на графичните дизайнери на Канада заедно с фирма за проучване на пазара, базирана в Отава, са анкетирали собственици и управители на различни бизнеси, за да разберат по-добре схващанията на бизнеса за дизайнерската индустрия. Изпълнителната директорка на обществото Мелани Макдоналд отбелязва, че проучване на купувачите на дизайн не е правено от повече от десетилетие. Националната професионална асоциация на графичните и комуникационни дизайнери е добре запозната с реалната ситуация и трудностите, с които се сблъскват дизайнерите, промотирайки своите услуги в сегашната непрестанно изменяща се икономическа обстановка. Затова е време да се разгадаят разбиранията на купуващите дизайн клиенти.
Да се надяваме, че събраната от това проучване информация ще помогне на професионалните дизайнери да открият къде съществуват възможности за развитие и ще подскажат на бизнеса да се възползва от предимствата на дизайна.