Какво му трябва на едно момиче, за стане лице на модната марка на Мадона?
Както самата Кралица на поп музиката казва: „Търся човек с нестандартно излъчване - креативно момиче, което да олицетворява стила на моите дрехи. Тя трябва да разбира от мода, но не и сляпо да следва тенденциите. Искам някоя млада и амбициозна изгряваща звезда”.
И победителката е не кой да е, а Кели Осбърн! След като дъщерята на известния рокаджия отслабна драстично и обърна живота си на 360 градуса, симпатиите на Мадона може би са най-голямото признание, което тя получава.
„Кели олицетворява истинското Материално момиче! Тя е дръзка, страхотна и излъчва онова особено усещане за Лолита” - споделя певицата, когато избра Кели за лице на своята модната линия „Material Girl”. Тя я лансирана още през есента на 2010 г. заедно с дъщеря си – Лурдес, а в началото на тази година първата кампания с участието на госпожица Осбърн става факт. И по всичко личи, че сътрудничеството между трите момичета се развива повече от добре...
Сега Кели отново е в ролята на момиче с бунтарски характер, за да представи новата есенна линия на марката. Както и в пролетната колекция стилът на 80-те е главното вдъхновение за двете дизайнерки. А забързаната атмосфера на Ню Йорк, уловена от фографа Брук Нипър, се превръща в идеалния фон за новата фотосесия.