Жителите на датската столица Копенхаген станаха свидетели на атрактивна външна реклама с палещ се символ на „сойка присмехулка”.
Фантастичният приключенски сюжет напомни за себе си с мотив за огъня във външната реклама.
Посетителите на представянето видяха горящия през нощта билборд, монтиран на фасадата на сграда в града.
Това подготви публиката за премиерата на третия филм от поредицата – "Игри на глада – сойка присмехула Част I".
Видеото показва най-иновативните и успешни рекламни акции в международен план.
Междувременно стана ясно, че световната премиера на лентата е имала успех в Лондон.
"Гледах филма и страшно ми хареса! Аз съм най-лошата част, естествено, но филмът е невероятен, надмина всичките ми очаквания", каза в Лондон Дженифър Лорънс – екранната Катнис Евърдийн.
Тя премина по червения килим в английската столица с бяла рокля на "Диор".
Източник: Мanager.bg