„Любовта е опиат” – книгата!

Влез през Facebook
Вход | Регистрация




 
Из мрежата

Ако сте харесали филма „Любовта е опиат”, със сигурност ще харесате и книгата!

Тя обаче ще ви даде по-широк поглед върху историята на смия Джейми Райд - търговец на Виагра и автор на книгата „Любовта е опиат”.

Да, правилно сте разбрали – тя е създадена по истински случай! В нея бившият първокласен търговски представител повдига завесата на фармацевтичните продажби и най-известното лекарство в историята!


„Любовта е опиат”е остроумно експозе на една индустрия, която засяга всеки човек. Разкрива съмнителните практики на фармацевтичните търговски агенти, на сестрите и дори на докторите. Райди проследява своите възходи и падения като представител на фармацевтичния гигант Пфайзер, производител на едни от най-широко предписваните и използвани лекарства, включително и "Виагра".


Една е брутално искрена история за това, което наистина продава лекарствата в днешния свят, а именно сексът!


Джейми Райди е за фармацевтичния бизнес това, което е Джери Магуайър за професионалния спорт и Франк Абигнейл ("Хвани ме ако можеш") за банковата измама. Той е бил вътре в нещата, след което си е тръгнал като е откраднал тайните истории на компанията. Ще усетите как без да искате поддържате и се възхищавате на Райди, докато същевременно сте шокирани от реалността във фармацевтичния бранш. С равни дози самоувереност и самоирония Райди разказва за лекарските кабинети, като за места за търговия на лекарства.


Възхищаваме му се за усилията, които полага да се скатае от работа. Учудваме се на това до колко далече е готов да стигне, за да измами шефовете си. Защо? Защото Райди е умен, забавен, самоироничен и самоуверен. И искрен – много повече от лекарите, които избират кое лекарство да предпишат на база на дължината на полата на търговската представителка или на мнението на сестрите. А те допускат търговците да припарят до лекарите само ако получават достатъчно почерпки и ухажвания. По-честен е и от фармацевтичните компании, които се интересуват само от цената на акциите си.


Докато четете книгата ще се смеете много, дори когато ви се плаче от състоянието на здравната система. Така в общо линии се прави бизнес в Америка, а и по света. Влагат се повече пари в маркетинг, отколкото в проучвания и развитие на самия продукт. И ако тази книга се отнася за фармацевтичния бранш, то тя показва, че същата схема лежи в основата на продажбата на каквито и да е продукти.
 


 

Коментари към "„Любовта е опиат” – книгата! ":
 
Copyright © 2010 BEU All rights reserved. | Colocation @ Sofia Data Center RSS BEU.bg