И на хората, на които им се налага да се занимават с телефонни проблеми, не им е лесно. Горките, сблъскват се с толкова шантави оплаквания от абонати, че сигурно главата им пуши… Първата част на най-смахнатите от тях, можете да видите ТУК, а ето и втората.
„Може ли да ми проверите един телефон, в който има една жена, която не може да излезе и като звъня никой не вдига?”
„Може ли да ми изпратите автомонтьорите да ми оправят телефона?”
„От две години телефонът ми е много тих.”
„Дайте ми номера за събиране на диворастящи гъби.”
„Един номер що няма телефон?”
„Телефонът ми не върви.”
„Аз се обаждах и техниците ме оправиха, а сега да оправят и комшийката....”
„Телефонът мълчи кът на разпит.”
„Като включа бойлера, телефона започва да звъни!
повторно обаждане на абоната: "И при дуплекса звъни!”
„Телефонът стои безотговорно.”
„Жичките на телефона ми са нищожни като косми.”
„Абонат звъни на 130: „Кой е номера за тел. повреди?”
оператор: „130!”
Абонат: „Момент да си го запиша!!!!!”
„Телефонът ми не работи. Оправят ме само отвън навътре.”
„Обажда се на дъщеря ми майката!!!”
„Много ви благодаря за безпокойството!”
„Когато духам в слушалката имам връзка”
„Когато говоря по телефона, комшията ме слуша по неговия телевизор. Изпратете незабавно техник!”
„Отворих слушалката с взлом.”