Найлоновите торбички за пазаруване са последния писък на модата

Влез през Facebook
Вход | Регистрация




 
Тенденции

В света но модата се случва нещо любопитно:Пластмасовите торбички, за дрехите от химическото чистене или транспортиране на хранителни стоки вкъщи, сега се считат за ... шик?

Ако някой вярва на модните влияния, на редакторите и дизайнерите, които  ги създават и носят, отговорът е да, пластмасовите торбички са новите дизайнерски чанти . Но въпросните чанти не са тези, които завладяха стрийт стила (уличния стил) в Лондон и Париж. Версията, за която говорим, е подобна на торбичката, в която пристига доставката ви с храна.

Това е странна тенденция, като се има предвид, че някои търговци на дребно ще ви накарат да плащате за найлонова торбичка, за да се насърчават купувачите да вземат екологични решения и да използвате собствените си пазарски чанти за многократна употреба. Модата, от друга страна, е всичко това. Може би тези торбички са толкова търсени, защото са обратното на обичайните предложения от луксозни марки?

Раф Саймънс (Raf Simons) създава прозрачна торба за магазина” Voo” в Берлин, която продава на дребно за 158,79 долара. По време на Месеца на модата, пролет 2018-та г. колекциите на Céline (Селин), Burberry (Бърбъри), и Balenciaga (Баленсиага) - всички показаха найлонови торби на подиума. Версията на"Céline" е почти 592 долара, докато цената на "Баленсиага" достига невероятните $ 1,159.

На пръв поглед изглежда като екологичен грях да се използва такъв обект в модата, но може би това има по-дълбоко значение.Вероятно марките правят толкова скъпи тези чанти, за да напомнят на потребителите, че пластмасовите торбички не са за еднократна употреба и не бива да се използват разточително. Може би смисъла е: Купувайте по-малко,  вместо това инвестирайте малко повече пари. Е, най-малкото, това би било похвално изявление.


 

Коментари към "Найлоновите торбички за пазаруване са последния писък на модата ":
 
Copyright © 2010 BEU All rights reserved. | Colocation @ Sofia Data Center RSS BEU.bg