Юкитата – Модерното поколение

Влез през Facebook
Вход | Регистрация




 
Тенденции

Различните поколения често са повод за много теми и различни разбирания. И ако искате да сте в час с актуалните тенденции относно най-вървежното поколение, ето каква е концепцията.

Появи се преди няколко дни и е дело на бруклинския писател Дейвид Инфанти.

“Те са противоречието между същността, която искаш да представиш пред другите, и нещата, които в действителност ти харесват”. Основната мечта на Юкитата е да забогатеят, но не с цената да загубят творческата си идентичност, защото тя е по-важна от всичко останало.

Какво описва най-кратко и ясно представителите на новия градски тип – юкитата?!

Три думи – (young, urban, creative - б.а.) млади, градски, креативни. Първите букви от превода им на английски формират названието за тях.

И това е последната модна тенденция, под чиито прожектори са тези, които не искта да ги определят само по външния им вид. Те са една малка част от поколението У - децата на милениума.

Или, накратко, децата, които израстват, като учат много, за да постигнат безброй мечти. По-смелият и талантлив образ на Юкитата е този – не наизустяват, не са аутсайдери, а се превръщат в личности, които имат въображение как да приложат знанията си.

Останалата част се подвизават по-удобно в комерсиалните работни среди, успокоявайки се с факта, че интелектуалното им ниво е толкова високо, че трудно би могло да отговаря на професионалната реализация, която ще получат на даден пост.

Модерните градски деца имат необходимост да вършат предимно онова, което ги кара да се чувстват щастливи.

Идеалисти, които искат да реализират своите идеи.

Най-много време имат склонността да прекарват в интернет. Даже може да се каже, че са израснали в мрежата.

Търсят своята ниша, за да покажат на света неизмислени идеи, които чакат да бъдат открити. За да ги направят известни и богати. Но не заради самата мисъл да бъдат такива, а защото ще могат да разпространяват това, което са сътворили самите те.

В образа им има съвсем бледи черти на хипстъризма, чийто образ се превърна в прекомерно комерсиален и дори пародиен.

Юкитата имат изразен маниер за грижи за себе си, но не дотам, че да се впускат в крайности като веганството.

Иначе, могат и да са доста крайни в изказа си, дори цинични, красноречиви.

Юкитата имат нужда от признание – от родителите, приятелите, познатите, всъщност от колкото може повече хора.

Да имат вяра в тях и да се открояват като първенци в това, което правят. Или поне идеите и продуктите, които сътворяват да не остават незабелязани. А оценени, защото са убедени, че идеите им имат значение.

Вище още:

6 полезни качества на сладоледа

Модерно: Цветни пиксели в косите


 

Коментари към "Юкитата – Модерното поколение":
 
Copyright © 2010 BEU All rights reserved. | Colocation @ Sofia Data Center RSS BEU.bg