От малка дъщерята на Хелън Мартин,страда от тревожност и панически атаки, предизвикани от аларми, силни шумове в големи пространства като летища и супермаркети. Преди две години, дъщерята на Хелън Мартин била в магазин за хранителни стоки в Сейнсбъри, Англия, когато алармата се задейства и предизвиква паник атака у момичето. От тогава, то разбираемо се притеснява от аларми - но една касиерка намира най-доброто решение, за да й помогне да се разсее.
В пост във Фейсбук, на страницата на Сейнсбъри в неделя, Мартин припомня стреса, през който дъщеря й преминава вследствие на тревожност от силни шумове.
Преди няколко години тя е била в Сейнсбъри, когато направили тест за пожароизвестяване и това напълно травмирамомичето ", пише Хелън." Отне 2 години, за да янакарам,да се върне в Сейнсбъри и дори и сега, трябва да питаме дали има някакъв график за тестове на аларми, преди тя да влезне в магазина. "
Когато Хелън и дъщеря й правят някои покупки в последната минута в събота, Мартин пише, че светлините започват даугасват, за да напомнят, че магазина скоро затваря. Дъщерята на Мартин веднагасе разстройва, мислейки, че алармата ще зазвъни. И тогава, се появява една служителка в магазина, която отвлича вниманието на дъщерята на Мартин и избърсва сълзите й.
"Дамата, работеща на касата видя, че нещо не е наред, докато аз се опитвах да успокоя дъщеря си, за да ми даде достатъчно време да платя за пазара", пише Мартин. "Обясних проблема и как затъмняването на осветлението е причинило паника на дъщеря ми и тя беше толкова прекрасна."
Тя дойде до касата и помоли дъщеря ми да й помогне да сканират покупките и я придума да седне на мястото й, докато ние избърсахме сълзите и напълно я разсея, оставяйки я да сканира цялата храна, "Мартин продължава, обяснявайки, че добротата на касиерката е означавала целия свят за нея и дъщеря й.
"Не мога да ви опиша колко много означава това за мен и дъщеря ми", пише Мартин. "Бях изпълнена с благодарност и емоция как служителката успя да превърне такъв негативен опит в толкова прекрасно нещо... Дъщеря ми си тръгна усмихната и толкова горда от себе си!"
Мартин казва също, че е пропуснала да попита за името на касиерката, но ще се върне в магазина, за да се увери, че тя получава признанието и благодарността, които заслужава. В края на краищата, бързото мислене на касата е идеален пример за това как привидно малки актове на доброта могат да означават толкова много за някой, който се бори - особено тези, които преживяват психически здравословен проблем.
Както Мартин пише „ Тя е звезда”.