Тази касиерка е реагирала по най-добрия начин на паник атаката на малко момиченце

Влез през Facebook
Вход | Регистрация




 
Препоръчано

От малка дъщерята на Хелън Мартин,страда от тревожност и панически атаки, предизвикани от аларми, силни шумове в големи пространства като летища и супермаркети. Преди две години, дъщерята на Хелън Мартин била в магазин за хранителни стоки в Сейнсбъри, Англия, когато алармата се задейства и предизвиква паник атака у момичето. От тогава, то разбираемо се притеснява от аларми - но една касиерка намира най-доброто решение, за да й помогне да се разсее.

В пост   във Фейсбук, на страницата на Сейнсбъри в неделя, Мартин припомня стреса, през който дъщеря й преминава вследствие на тревожност от силни шумове.

Преди няколко години тя е била в Сейнсбъри, когато  направили тест за пожароизвестяване и това напълно  травмирамомичето ", пише Хелън." Отне 2 години, за да янакарам,да се върне в Сейнсбъри и дори и сега, трябва да питаме дали има някакъв график за тестове на аларми, преди тя да влезне в магазина. "

Когато Хелън и дъщеря й правят някои покупки в последната минута в събота, Мартин пише, че светлините започват даугасват, за да напомнят, че  магазина скоро затваря. Дъщерята на Мартин веднагасе  разстройва, мислейки, че алармата ще зазвъни. И тогава, се появява една служителка в магазина, която отвлича вниманието на дъщерята на Мартин и избърсва сълзите й.

"Дамата, работеща на касата видя, че нещо не е наред, докато аз се опитвах да успокоя дъщеря си, за да ми даде  достатъчно време  да платя за пазара", пише Мартин. "Обясних проблема и как затъмняването на осветлението е причинило  паника на дъщеря ми и тя беше толкова прекрасна."

Тя дойде до касата и помоли дъщеря ми да й помогне да сканират покупките и я придума да седне на мястото й, докато ние избърсахме сълзите и напълно я разсея, оставяйки я да сканира цялата храна, "Мартин продължава, обяснявайки, че добротата на касиерката е означавала целия свят за нея и дъщеря й.

"Не мога да ви опиша колко много означава това за мен и дъщеря ми", пише Мартин. "Бях изпълнена с благодарност и емоция как служителката успя да превърне такъв негативен опит в толкова прекрасно нещо... Дъщеря ми си тръгна усмихната и толкова горда от себе си!"

Мартин казва също, че е пропуснала да попита за името на касиерката, но  ще се върне в магазина, за да се увери, че тя получава признанието и благодарността, които  заслужава. В края на краищата, бързото мислене на касата е идеален пример за това как привидно малки актове на доброта могат да означават толкова много за някой, който се бори - особено тези, които преживяват психически здравословен проблем.

Както Мартин пише „ Тя е звезда”.


 

Коментари към "Тази касиерка е реагирала по най-добрия начин на паник атаката на малко момиченце ":
 
Copyright © 2010 BEU All rights reserved. | Colocation @ Sofia Data Center RSS BEU.bg