Ако искате да се справяте по-добре и ефективно с работата си, има някои навици, които е по-добре да изкорените.
1. Негативни към всичко
Да сте постоянно недоволни, немотивирани, негативни, кара хората да ви избягват, а и да не могат да ви се доверят, защото не умеете да се владеете и изглеждате лабилни.
2. Постоянно се оплаквате
Всеки има моменти на умора и на не най-добрата форма, но пък, ако при вас е все така, ще привличате само неприятни и към вас неща и отношение.
3. Нямате самоконтрол над постоянното висене в социалните мрежи
Ако постоянно проверяване профилите си във Facebook и Twitter, това разконцентрира вниманието и енергията, която е необходимо да можете да съсредоточите в работната задача.
4. Драматизиране
Това не е добре, защото преувеличавайки, рискувате, когато наистина има проблем да не ви обърнат внимание.
5. Нетактичност
Ако нямате този навик, по-малкото главоболия вероятно ще са факт.
Помнете, че има разлика между честността и нетактичността.
6. Прекалявате с шегичките и веселието
Не всеки е тактичен и има усет, но те ви носят доста позитиви.
Няма по-готино от това да вършиш работата си с удоволствие и да се забавляваш.
Но нека и клоуните да имат какво да правят.
И, не забравяйте, че увереността, обективността и трепетът ви за реализиране на целите, ще бъдат като пътеводна светлина в начинанията.
Вижте още:
Различният темперамент
Притча за тайната на успеха